Nisa

Nisa
@Nisagnb
En baştan kullanmak için profilimi sıfırladım artık daha düzenli olarak gireceğim.
"Aramak boşuna bulunmak istemeyeni."
Sayfa 37 - Benvolio
Alıntı
Reklam
"Aşk duyarlı bir şey mi ki? Öyle kaba, öyle hoyrattır ki, acıtır diken gibi."
Sayfa 23 - Romeo
Alıntı
"Sabaha daha çok var, ama bir sabah var."
Sayfa 203
Edebiyat
"İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışarıda değil, içindedir."
Sayfa 37
Edebiyat
"Bize yaşamayı hayat geçtikten sonra öğretiyorlar."
Sayfa 13
Hayat
Reklam