Nisa

Nisa
@Nisaysl_
Koyduğum çiçeklerim soldu, ama vazo hâlâ güzel.
Şiir
Reklam
Şimdi neden böyle yaşardı gözlerin Yorgun musun? Hasta mısın? Nen var Sevdiklerin vefasız mıydı bu kadar...
Şiir
“Ah..! Ölen ölene içimizde ve dışımızda.”
Şiir
... Ama aşk ki ezelî bir tanışıklıktır Doğmadan önce başlamışlıktır İlk bakışta ve ilk tanışmada duyurmaz mı kendini? ...
Şiir
“İnsan, insanın sadece sevgisine ve alakasına muhtaç”
İnsan
Reklam