📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap adı gibi ütopik bir cumhuriyeti anlatıyor. Okurken zaman zaman keşke tüm dünya bu şekilde yönetilse dediğim ya da inanılmaz gülünç ve saçma bulduğum yönetim adetleri vardı.
Böyle bir düzen olabilir mi? Hiç sanmıyorum, kitapta da bahsedildiği üzere paranın söz konusu olduğu hiçbir yerde adaletten söz edilemez. Zenginler daha da zenginleşecek, fakirler daha da fakirleşecek ve bu düzen hep böyle devam edecek, maalesef ki kibir her zaman galip gelecek diye düşünüyorum.