Nesrin

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Derdimi tamamen dile getirsem dahi, günün sonunda içimde hep bir eksiklik kalıyor. Konuştuğum kişi en yakınım da olsa, asla tamamlanmış hissedemiyorum. Sanki kelimelerin yetmediği bir yerdeyim
İnsan ve Duygular
'Güçlü ve akıllı olmak istemiyorum, artık mutlu olmak istiyorum.'
Dedi adam...
Alıntı
“Acıdığını biliyorum. Ama geçecek. Söz veriyorum, geçecek. Artık yanındayım. Daha evvel gelmeliydim ama yol uzundu, yürüyüş zorlu. Ve büyümek sandığından uzun sürüyor. Geciktiğim için beni bağışlar mısın?”
“İnsan söylediği sözün mahkûmu olur, söylemediği sözün ise hakimidir.”
Alıntı