Hayatım sanki çektiğim umutsuzluğa kıyasla fazla banal. ilişkimiz sanki umutsuzluğumuza kıyasla çok sıradan ve yeterince tutkulu değil.Hayatlarımız umutsuzluğumuzu sığdırmayacağımız kadar küçükse umutsuzluğumuzla ne yapacağız peki?
İnsanın yaptığı her şey ,bilinemeyen derinlikte saklı bir iç hayatın tamamlanmamış, adeta gülünesi çaresizlikteki ifadesidir sadece ,bu iç hayat yüzeye çıkmaya çabalar ama onun uzağına bile ulaşamaz.