İnsan yalnızca el, yalnızca ayak ya da yalnızca kafa değildir. Bunların hepsi bir bütündür. El, ayak ve kafa bir arada olmak ister. İnsanın yüreği, ancak bütün organları ve duyuları bir arada hareket ediyorsa sağlıklı, mutlu olabilir.Yoksa bir bölümü canlı diğer bölümleri ölüyse asla.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap nefisti. Yani yazarın kullandığı teknikler, kullandığı dil beni hayran bıraktı. Behçet Necatigil çevirmiş onun da etkisi vardır muhtemelen. Tekdüzelikten çıkmış bir eser. Her cümlesine hâkim olmaya çalıştım ama hacmi küçük olmasına rağmen başaramadığımı hissediyorum. :/ Cümlelerinin lezzetini, edebi zevki benim gibi olanlar anlar ancak. :) Arada küçük tekrarlar var ve bu o kadar harika bir özellik katmış ki anlatıma... Yalnız çok melankolik çok dipte bir karakter var o yüzden okurken biraz o ruh haline kapılmamanızı öneririm. :)Bir de pek çok güzel şeyin yanında bir şey daha öğrendim; yılın son çarşambası dilek dilerlermiş, sadaka verirlermiş.Ben de bu yılın son çarşambasına büyük bir dilek sakladım. :)) Bakalım. :)