Denize , doğaya ve insana hiçbir şekilde güvenilmezken yaşamını ormanın ellerine hiç tereddütsüz bırakabilirsin çünkü orman dinler ve anlar. Orman yıkmaz , yeniden kurar ve her şeyin büyümesine izin verir. Orman her şeyi anlar, her şeyi kucaklar.
Öyle sorular vardır ki sırf sorulmalarıyla kendi kendilerine hayır yanıtını verirler.Öyle dilekler de vardır ki insan bunları dile getirir ve bu arada başka bir insanın gözlerinin içine bakarsa iyiden iyiye boşuna oldukları ortaya çıkar.
Güzel bir kitaptı. Düşündürücü.
Jonathan Noel biraz ben biraz siz biraz hepimiz aslında .
Konfor alanlarımızın bozulmasına tahammülümüz yok. Bozulduğunda biz de bozuluyoruz çünkü. Oysa hayat böyle çok zor.
Madam Topell adında bir terzi ile arasında geçenlere hâlâ kızgınım , muhtemelen kitabı her gördüğümde aklıma gelecek.
Okumalısınız!