Gökhan

Gökhan
@Obblomov
eve geç kaldım yalnızlık bekler.
Çok az şeye sahip olan değil, çok şeyin özlemini çeken insan fakirdir...
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba. Cemil Meriç
Edebiyat
bir yöne doğru yola çıkıp, yürüyüp yürüyüp, yolun bittiğini, tükendiğini; örneğin bir uçuruma, bir duvara, bir deniz kıyısına dayandığını gören kişi - ne yapar? düşmez, kırılmaz, boğulmazsa, yeni bir yol arar, herhalde... -"bizi durduran, yürütür"...
Edebiyat
Gençken hep hayatın henüz başlamadığı hissini taşırsın; hayat hep bir hafta sonra bir ay sonra, bir yıl sonra başlayacak gibidir. Sonra yaşlanır ve fark edersin ki, beklediğin hayat gelmemiş ve sorarsın kendine, "peki yaşadığım neyin nesiydi?"
Felsefe
İnsan sevincine ve üzüntüsüne hükmetmek yerine sevincinin ve üzüntüsünün kendisine hükmetmesine izin veriyor.
Felsefe