Gökhan

Gökhan
@Obblomov
eve geç kaldım yalnızlık bekler.
İnsanların gözlerine bakamamak samimiyetsizlikse bende ondan çok vardı.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sıkılıyordum, başkalarının hesabına da sıkılıyordum; mesela İsmet'in hesabına sıkılıyordum. Söyledikleri sanki önce onun canını sıkıyordu bana göre; belki de sırf bu yüzden yüzünü buruşturuyordu konuşurken.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Edebiyat
"Neden üniversitede okuyorum?" diye sormuştu. Hemen, "Kapitalist topluma, yetenekli olduğumuzu göstermek için," diye karşılık verdim.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat
Doğru mu bu sizce? :)
Bu yalnızlık denilen bela olmasaydı, insanların çoğu evlenmezdi.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Edebiyat
Yarım kalmış, gerçekleştirilememiş hayallerimin hüznünü yaşıyordum.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Edebiyat