Sude ÖLMEZ

Sude ÖLMEZ
“Hiçbir acı baki değildir üflersin geçer. Bazılarına daha çok üflersin hepsi bu “
Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün bir çok senelerinden daha dolu daha ehemmiyetli olduğunu fark edince,insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi
Günün birinde ya çıldıracsğız ya Dünya’ya hakim olacağız
Etrafın seni sıkmaya başladığı zaman kitap oku
Biliyor musun...İnsan günbatımını çok seviyor içi üzgünken