Ebru

Ebru
@Okurkolik
Sevmek emekmiş. Emek ise vazgeçmeyecek kadar ama özgür bırakacak kadar sevmekmiş.
Sayfa 83
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi yine eskisi gibi yarı vahşi, gözü pek, başıboş küçük bir kız olmayı ne çok isterdim! Uğradığı haksızlıklara gülüp geçen, öfkeden kendini kaybetmeyen küçük bir kız!
Sayfa 155
Yani, hepinize minnettarım ama kendi hayatımı yaşamam gerekiyor.
Ne yaşadıysanız yüzünüze yansır. İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir. İfadesiz bomboşsa da hiçbir şey yaşamadığınız fark edilir. Bundan kaçının, monotonluktan uzaklaşın. Yüzünüz ifadesi kalmasın.
Sayfa 49
Asıl zor olan insanlarla birlikte yaşamak değil, onları anlamak.
Sayfa 303·Kitabı okudu