Hz. Ömer Türkler için "Bu zararı çok, ganimeti az bir düşmandır" demiştir. Câhız ise "Arapların kalplerini Türkler kadar hiçbir düşman korkutmamıştır" demektedir.
Yüksek gri binalara bakarak şöyle diyorum: "Tanrı'nın nerede yaşadığını bir bilebilsek."
Yaşlı adamın "Unutulmadığı her yerde yaşıyor," diyen sesini duyuyorum.