Gerçekten duyulan saygı da nesnel midir? Yoksa kişiyi/konuyu kendi içinde değerlendirerek öznelleştirilir mi? (gösterilen değil, duyulan saygı)
Yoksa gerçekten saygı duyuyorsak bu içinde sevgiyi de barındırıyor mudur?
“Disiplinin temel şartı, astın üste boyun eğmesidir. Kanun aracılığıyla kurulmuş bütün ilişkiler gibi bunun zorunluluk olduğunu her iki tarafın da kabul etmesi gerekir.”
“Disiplinin temel şartı, astın üste boyun eğmesidir. Kanun aracılığıyla kurulmuş bütün ilişkiler gibi bunun zorunluluk olduğunu her iki tarafın da kabul etmesi gerekir.”