Ömer Çalışıcı

Ömer Çalışıcı
@OmerCalisici
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu..."
Reklam
En sonra, şu torba kemik sen misin? anlat! Biz dipdiri verdik seni bir devlete Tal'at!... Asla derileşmezdi vezir esvabı sende, Sen zorla büyüktün, ne kadar istemesen de.. En sonra eğildinse de kurşunla eğildin, Altınlar akarken de züğürt ölmeyi bildin. Neymiş sana heykel? ne demekmiş sana türbe? Arkanda kalan tertemiz ismin yetişir be ! Talat Paşayı saygıyla anıyorum. Ruhu şad olsun!
Şiir
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız...
Bize hiçbir şey yapmadılar, bizi yalnızca sonsuz bir hiçliğin ortasına yerleştirdiler, çünkü bilindiği üzere yeryüzünde insan ruhuna sonsuz bir hiçlik kadar baskı yapabilecek başka bir şey yoktur
İnsanlar güvenilmeye layık değildir."
Reklam