Kitaplar bir halta yaramaz. İnsanın birine ihtiyacı vardır, birine yakın olmak ister." İnler gibi devam etti. "Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. İnanın bana, insan fazla yalnız kaldımı, hastalanır.
Her şey insanoğlunun elindedir
ama yine de sırf korkaklığı yüzünden
her fırsatı elinden kaçırıyor...
Bu artık bilinen bir gerçek...
Acaba insanlar en çok neden korkarlar? Doğrusu ilginç bir soru.
İnsanlar en çok atacakları yeni adımdan, söyleyecekleri yeni sözden,
kısacası alışkanlıklarını
terk etmekten korkarlar...
Hissettiğim bütün duygular çok uzaklardaki bir geçmişte kalmış, çoktan aşılmış gibi geliyordu; artık onları anmayacaktık bile, çünkü her şey yeniden başlayacaktı.
Çok şey öğrendim geçen 3 yıl boyunca
Alt katında uyumayı bir ranzanın
Üst katında çocukluğum...
Kâğıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı.
Aşk diyorsunuz ya ,
limanı olanın aşkı olmaz bayım!
Didem Madak
Her insanın hatıralarında, herkese anlatamayacağı, ancak yakın dostlarına anlatacağı şeyler vardır. Hatta dostlarına bile anlatılması güç olan, yalnızca kendisinin bildiği sırlar vardır. Fakat bir de kendi kendimize bile itiraf etmeye cesaret edemediğimiz şeyler vardır.