Jack London’ın dili gerçekten çok akıcı ve yalın olduğu için kitap çok hızlı bitti. Genel olarak bir çocuğun “ailem beni anlamıyor” düşüncesi üzerine denize gitmesiyle başlıyor ve olaylar gelişiyor. Daha küçük yaş kitlesine hitap ediyor gibi hissettim bolca ancak bi sorun yaşamadım okuma konusunda. Tavsiye ederim.