Görünmez Koleksiyon: Öykü güzel elbette ama çok sıradan, çok... Stefan Zweig adlı yazardan çok basitçe yazılmış bir öykü beklemezdim. Umarım diğer öyküleri de bu kadar sıradan ve basit olmaz.
Unutulmuş Düşler: Okuduktan sonra bu ne dedim. Cidden bu ne. Çok sıkıcı bir hikayeydi.
Karda: Çok güzel değildi ama kitaptaki diğer öykülere kıyasla daha güzeldi.
Kitap hakkında en temel düşüncem kötüydü.
Okunmaya değmez bir kitaptı. 30 Nisan 2018