Belki çok uzun bir hikaye değildi fakat başlangıç daki düşüncemle sondaki düşüncemin tam tersi gelişmesi beni resmen sarsan bir kitap oldu .
Günümüz dünyasıyla 100 yıl önceki olayların,kişilerin,düşüncelerin tıpkı bugün kü gibi olduğunu ve gelecek de de böyle olacağını görmüş oldum.Hikayede neler dikkatimi çektiğine gelecek olursak iyi niyetle vazifesini yapmaya çalışan kişinin etrafında ki ve ailesinde ki çıkarcı,yalancı ,menfaatçi insanlar olduğu sürece hiçbir şekilde ve hiçbir zaman rahat olamayacağını ve çevresindeki bu olayların iş yaşamına ve hayatına çok büyük olaylara neden olabileceğini görmüş oldum.