Hakikaten tuhaf duygular yaşadım. Romanın sonuna kadar beni çok şaşırtacak bir şey olacak mı diye bekledim fakat olmadı. Tam bir dram romanı olmuş, hiçbir olağanüstülük görmedim ama son derece sürükleyici bir romandı. Okuduğum en uzun kitap oldu ve iyi ki de oldu :).