Sevdiğim bayılarak okuduğum tüm kitaplara belki daha iyisi olabilirdi diye 10/10 vermem hiçbir zaman. Bu kitap o kadar kusursuz o kadar şahane ki, buna söylenebilecek bir kusur kabul etmiyorum. Direkt 10/10 .Ben mitolojik ögeler içeren kitapları sevmeyen biri olarak bunları söylüyorum. Eğer sizin de bu konuda bir ön yargınız varsa hemen ön yargınızı kırın. HEMEN OKUYUN. Elimden düşüremediğim, ağlamamak için mücadele verdiğim bir kitap…
Savaş, Kehanet, Mücadele, Hırs, Kibir ama en önemlisi AŞK! “Tüm bunların içinde, AŞK.”