📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
%70’ini son 15 saat okudum fazlasıyla meraklandırdı beni akışı. Depresif ve kırılgan hali karakteri nasıl bir yalnızlığa sürüklediğiini hepimiz gördük. Karakterin bulunduğumuz coğrafyada yaşadığını ele alırsak yaşadığı hislerin bir kısmını en azından birazcık da olsa yaşamışızdır. Nedense aklıma bu olaydan ders çıkarmak gerektiği geliyor. Bazen komple geçmişi silip plansız tamamen farklı bir karakterle hayata devam etmemiz gerektiğini düşünüyorum. Biraz cesaret biraz da kendine güvenmek yeterli olur bence...
Artık Maria Puder, yaşamak için kendisine kayıtsız ve şartsız
muhtaç olduğum bir insandı. Bu his ilk anlarda bana da garip
geliyordu. Bu yaşıma kadar mevcudiyetinden bile haberim olmayan
bir insanın vücudu birdenbire benim için nasıl bir ihtiyaç
olabilirdi? Fakat bu hep böyle değil midir? Birçok şeylere ihtiyacımızı
ancak onları görüp tanıdıktan sonra keşfetmez miyiz? ..