Camdaki Kız adlı eser daha önce okuduğum bir kitaptı. Farklı hayatların dünyalarına ışık tutan, sade dili olan, güzel bir eser. Bu eseri okurken tekrar keyif aldım.
Oysa psikiyatride durum farklıdır. Kişi sizi kendine yakın hiseedecek ki , asıl derdinin ne olduğunu size anlatabilsin. Sadece şikayetlerini söyleyen bir hastaya psikiyatri çare bulamaz. Verdiğimiz hiçbir ilaç kişinin sorunlarını çözmez. İlaçlar sadece psikiyatrik hastalıkları iyileştirir ya da kişinin kendini daha güçlü hissetmesini sağlar. Sorunları ile psikiyatristin yardımıyla kişi yine kendi çözer.