Herkesin şöyle düşünmesi lazım: Bizi para tutkusu, mevki tutkusu,saygısızlık, geri kafalılık içimizden yıkarken gidip de dünyanın dönüşüyle mi uğraşacağız?
Sen ki o, övgülere gücü yetmeyen ben
Gözlerin bu şehrin en güzel manzarası
Baktıkça doyamayan ben
Dudakların en güzel tatlısı
Tadını aldıkça duramayan ben
Ellerin en sıcak güneşi
Kavursa da geri çekilemeyen ben
Ben, yine ben yine ben
~BT
Bana yaşadığın şehrin kapılarını aç
Sana diyeceklerim söylemekle bitmez
Yıllardır yaşamımdan çaldığım zamanlar, adına düğümlendi
Bana yaşadığın şehirleri aç
Başka şehirleri özleyelim orada seninle
Bu evler, sokaklar, bu meydanlar
İkimize yetmez
~Özdemir Asaf