📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O gözlüklü,sarı suratlı adam tutmuş bana filan milletvekilinin nutkunu okuyup okumadığımı soruyor.Gazeteleri okumadım deyince yüzüme alık alık baktı.Louis-Philippe’yi kendi babasından bahseder gibi uzun uzun anlattı durdu…Sonra bana Fransız elçisinin Roma’dan acaba niçin ayrıldığını sordu.Aman yarabbi
İnsan kendini,her gün dünya haberlerini dinleyip bütün hafta birisi hakkında çene çalmaya nasıl mahkum eder?
-Ama bu hayatta sevmediğin şey ne?Onu söyle.
-Her şey;durmadan öteye beriye koşmalar,küçük ihtiras oyunları,hele de açgözlülükler,rekabetler,dedikodular,birbirine çelme takmalar,birbirini tepeden tırnağa süzmeler.Konuşmaları dinledikçe insan budalalaşıyor.