Kevok

Neden bilmiyorum ama Anders'ın kafedeki konuşmalara kulak misafiri olduğu sahneden ayrı bir etkilendim. Anders karşı masada oturan kızın konuşmasını dinlerken içim acıdı resmen; tutamadım biraz da ağladım. Bitiş sahnesi de ayrı bir vurucuydu tabii ama yok ben bu filmi hep bu sahneyle hatırlayacağım. #Oslo31Ağustos
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İntihar etmeyip yaşıyorsak, anlamın büyüklü-ğünden değil, hayatın içine düşmüş olmaktan, muzır bir merak ile ıstıraplı bir inadın götüreceği yeri görme isteğinden; bir de, üstüne üstlük, şahsi duruşun gölgesinin topluma bir lanet olarak düşme-sini diliyor olmaktan başka bir anlamı yoktur her güne yeniden başlamanın...

Kevok

, bir kitabı okumaya başladı
İskender Pala
8.5/10 · 25,6bin okunma