Dünyayı anlamak için bazı bazı ona sırtımızı dönmemiz gerekir; insanlara
daha iyi yardım edebilmek için bir an onları kendimizden uzak tutmamız
gerekir.
Nerden başlasam bilmem ki?
Her şeyi anlatmak gelir içimden
Bir ırmagı avuçlanmda akarken gördüm
Saçlanının arasında kükrerken yeli
Böyle bir şeydi, tanımlanır mı bilmem?
Kanıt mı getireyim şimdi, tanık mı bulayım?
Bir kuşagın bütün yükünü
Sırtımda taşıdım yıllar yılı ben
Sayınam mı gerek bir bir
Alnımdaki derinlikleri?
Kaplumbagaların da yaşlan anlaşılırmış
Kabuklarındaki çizgilerden.