Petunya

Petunya
@Petunya_0
'' Her insan bedeninin çürüyeceğini bilir ve bundan korkar. '' dedim. '' Ama çoğu insanın ruhu gövdesinden önce çürür; nedense bundan kimse korkmaz!''
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlık ağacının kırılmış dalıyız.
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaş verdiği bu dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı? Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
can yayınları
''Savaş savaştır. İyi insan ölü insandır.''
Kötümser; ''İşler daha kötü olamaz.''diye feryat ederken, iyimser; '' Olabilir, daha kötü de olabilir.'' dermiş. Şimdi söyle bakalım. Sen iyimser misin, kötümser mi ?