Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaş verdiği bu dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok. Her insan kendi bilir çektiği acının boyutlarını ya da yaşamında anlamın hepten yok olduğunu.
Kötümser; ''İşler daha kötü olamaz.''diye feryat ederken, iyimser; '' Olabilir, daha kötü de olabilir.'' dermiş. Şimdi söyle bakalım. Sen iyimser misin, kötümser mi ?