Film serisini defalarca severek izlediğim Harry Potter evrenini, aslı olan kitaplarından okumaya bir adım attım. Umarım büyük bir keyifle bu serüveni tamamlarım.
Edit: kitap şimdi bitti. Bence filmi daha güzel. Tasvirler pek yeterli değil. Çeviri yer yer tuhaf. Filmi izlemesem bazı noktalar bu kadar iyi gözümde canlanmazdı. Filmde olmayan ayrıntıları okumak çok keyifliydi.