Pınar

Pınar
@Pinarrr73
"...Beni anlamıyorlardı zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı...''
Neydi bu içinden çıkılmaz meseleler? Neydi bu mavi göğe veya sevgili bir yüze bakmayı zevk olmaktan çıkaran hisler ve üzüntüler?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Aynı şehirde, birbirimize yakın olduğumuzu bilmek, aynı havayı solumak bile beni mutlu kılıyor ."
"Sen yine de bir parça benimdin, ben bütün ruhumla SENİN.…"
''İkimizde aynı şehirdeyiz ve birbirimize varmamız için yarım saatten daha az zaman yeter.Buna rağmen o orada ben buradayım.Neden? Sebep yok.." :'(

Pınar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
3 günde okudu
·
2019 6. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.8/10 · 77,9bin okunma