"Ve yine Tanrı karar verir uçurumun kenarında bekleyen kadının yüzünün gülüp gülmeyeceğine. Dilerse dünyayı dondurmaya başlayan soğukla onu tamamen yok edebilir. Dilerse eriyebilir sevdiği adamın yollarını kesen buzdağlarını. Fakat hayır, diyor tanrısal bakış. Çünkü sevmek ödüllendirilmemeli. Tanrı, çatışma olmayan bir hikâye yaratmamıştır yeryüzünde çünkü. O yüzden imtihansız bir yolu, gerçek bir yol kabul edemez tanrısal bakış."