Tek solukta okunabilir bir kitaptı. Şahsen bu tarz kitapları sevdiğimden ben o şekilde bitirdim gayette beğendim. Kitap, yazarın farklı her türlü görüş ve dünya üzerinde bilinen her "doğru" için kişisel yorumlarının birleşiminden oluşuyor. Kurt vonnegut ağzından onun görüşlerini okumak benim hoşuma giden kısımdı.