Gulpinar

Gulpinar
@Pnr_v7
"Yalnızlığın kadınıyım alma beni el adamı "
En parlak yetenekler dahi özgüven olmazsa sönmez mi ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
Tek solukta okunabilir bir kitaptı. Şahsen bu tarz kitapları sevdiğimden ben o şekilde bitirdim gayette beğendim. Kitap, yazarın farklı her türlü görüş ve dünya üzerinde bilinen her "doğru" için kişisel yorumlarının birleşiminden oluşuyor. Kurt vonnegut ağzından onun görüşlerini okumak benim hoşuma giden kısımdı.
Dünya
Ülkesiz Bir AdamKurt Vonnegut · April Yayıncılık · 2020234 okunma
"Mutlu olup olmadığını kimse bilmiyordu, belki kendi de bilmiyordu. "
"... Ama bir tabutun üstündeki çiçeklerin ne anlamı olabilir ki...? "
"Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha kötüsü yoktur. "