"Gerçek sevginin ne olduğunu anlatayım sana." dedi. " Körü körüne bağlanmak ,kendini hiç sorgusuz aşağılatmaktır. Karşındakine yüzde yüz boyun eğmek; kendi aklına ,tüm dünyanın uyarılarına karşın ona güvenmek benliğini celladının eline hiç esirgemeden vermektir."
...Her neyse , bu arada ben kendi kendimle pazarlığa oturup bir uzlaşmaya varmıştım elbet. Öyle ya doğru ile yanlış arasında bocaladığımız zaman vicdanımızın sesini susturmak için bu yolu seçmez miyiz hep?