Ve senin bakışlarından anlıyordum ruhunda ufacık da olsa iz bırakmadığımı...
Ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatta 3 yanlışım oldu Olric.
+Ne gibi efendim?
-Tanıdım, inandım, güvendim.Ama 1 doğrum oldu.
+O nedir efendimiz?
-Sevmek Olric.
Fakat sen de bilirsin ki 3 yanlış bir doğruyu götürür.
"Breuer yaşlanma, sevdiklerini kaybetme ve dostlarından uzun yaşamanın asıl acı yanının sizi inceleyen gözlerin bulunmaması olduğuna inanırdı; hiç kimsenin dikkat etmediği bir yaşamdan duyulan dehşet... "