Lola

Lola
@Pollidomarul
Ve senin bakışlarından anlıyordum ruhunda ufacık da olsa iz bırakmadığımı... Ölmüş olan biri artık hiçbir şey istemez, sevilmeyi de, kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatta 3 yanlışım oldu Olric. +Ne gibi efendim? -Tanıdım, inandım, güvendim.Ama 1 doğrum oldu. +O nedir efendimiz? -Sevmek Olric. Fakat sen de bilirsin ki 3 yanlış bir doğruyu götürür.
"Breuer yaşlanma, sevdiklerini kaybetme ve dostlarından uzun yaşamanın asıl acı yanının sizi inceleyen gözlerin bulunmaması olduğuna inanırdı; hiç kimsenin dikkat etmediği bir yaşamdan duyulan dehşet... "
Ve ölüyor kent Sayısız ölülerle. Acıyan yok Serilip yatanlara Birbirine ölüm saçanlara.