İnsanlık, ağaçta büyümeyip yere düşen tek meyvedir. Mümkün olan tek çözüm, düşmüş, başarısız,sakat kişiliğimizi fark etmemeye çalışarak kabullenmektir. Psiyatrlar da bu kutsal görevi yerine getirmekle, yani bilinç aşırılıklarıyla savaşmakka yükümlüdürler.
- Baban akşamları ne yapar Rüya'cığım?
-Gazete okur,TV izler, bir de küfreder öğretmenim.
- Peki annen ne yapar Rüya'cığım?
- Annem ben doğmadan önce kanepede yastıkmış, şimdi mutfakta robot öğretmenim.