Hiçbir madde başka bir maddeye temas edemiyormuş , geçen gün bir belgeselde izledim, bizim birbirine değdiğini sandığımız maddelerin arasında bile , söylediği ölçüyü tam duyamadım ama bilmem neyin milyarda biri kadar bir mesafe kalıyormuş, iki atom birbirine değerse patlarmış çünkü...
Kimsenin kimseye dokunamadığı bir yerde bir insan bir insanı nasıl anlasın bu mümkün değil.