Keyifle okuduğum bi kitap...videolarda tv'de izledigimiz her zamanki celal sengor uslubu kitaba da yansimiz...hayranlik duyduğu mustafa kemal'i kitabin sonunda da olsa elestirmesini beğendim ancak cok yuzeysel kalmis bu eleştiri bence...
Akıcı bi üslupla yazılmış...karakterler şahane işlenmiş...hayvanlar alemini bu kadar guzel kullanmasi takdire sayandir...daha once okumadigim icin kayip saydigim bi kitap oldu...
Satır satır çizerek okudum...Sonuna kadar emek harcanarak yazılmış bi kitap olmuş. Akıcı, içten ve belgeli...Tek olumsuz eleştirim tüm iyi şeyleri yazmışlar ama hatalarından bahsememisler malesef.