Ne sizi tanıyasım var ne de kendimi tanıtasım geliyor. #305760478#306122301
Yeni yerler, yeni müzikler, yeni filmler, yeni kitaplar, yeni hayatlar, yeni bakış açıları keşfedin!
Başkalarının başarısızlıklarıyla kendi başarımızı ölçtüğümüz bir sistemdeyiz . İnsanlar yapabileceğinin en iyisi yapmaya değil herkesten iyi yapmaya çalışıyor sadece .
Gördüğüm tek şey kendiyle çelişen , oluşturulmak istenen algının tam tersi davranan karakterlerdi . Hani her kitapta en çok beğendiğiniz birisi olur ya , ilk defa bir kitapta sevdiğim hiç bir karakter yoktu . Belki biraz Necip diyebilirim ama o zamanda bu duygunun adı sevmek olmaz . Onun adına üzüldüm yalnızca . Kitap bazı yerlerde çok akıcı gitse de genelde çok durağan bence . Sırf başladığım kitabı bitirmek adına okudum sonuna kadar diyebilirim . Sanırım bana hitap eden bir kitap değildi . Gene de bana bıraktığı güzel cümlelere teşekkürler ..