📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Haruki’nin kalemini çok sevdim. Çok açık ve anlaşılır bir dille yazılmış bir eser. Japon Edebiyatı’nı sevdim ve devam edeceğim. Ayrıntılarına girmeden okumanızı tavsiye edeceğim :)
İyi okumalar
O kadar gerçek ve hüzünlü bir hikaye ki...
“Ancak içlerinden en çok sana benzeyeni çıkarıp görür insan” işte bazı kalemler böyledir yaşamının bazı zamanlarında aynı bir tablonun içinde ama farklı bir rengin olduğunu anlatır sana. Yüreğine, anılarına ve sesine birer perde açar.
ah Fante canımız, kalbimiz ve hüznümüz... iyiki kalemini gördüm.