Tek önemli vakit vardır,içinde bulunduğunuz an.O an en önemli vakittir, çünkü sadece o zaman elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişi, kiminle beraberseniz odur, zira hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez ve en önemli iş, iyilik yapmaktır. Çünkü insanın bu dünyaya gönderilmesinin tek sebebi budur.
Bir dünyevi obje uğruna neler feda edilebileceğini, insanların konu kendi zenginliği olunca neler yapabileceğini ,neleri göze alabileceğini ,özellikle bu kişi çok fakirlikten zenginliğe erişmişse ilk başta masum nedenler olmasına rağmen sonradan işlerin sarpa sardığını ve alınmaması gereken riskleri alındığında neler yaşanabileceğini çok güzel işleyen bir kitap.
OKUYUN!!