Dün bir filmde bir replikte bir İran deyişi vardır.... Çocuklarından fazla yaşayasın derler dedi... Ne büyük bir beddua bu...Kim ister ki bunu...Kimse böyle bir acıyla sınanmamalı...
Gün
Aydın olmaz yine de
Gün karadır
karanlıktır
Gün
Yorgun dev gibi
boylu boyunca uzanır
içinin sokaklarına
Ne pencereden bir ışık sızar
ne çocuk sesleri duyulur
Her şey biter bekleyişlerden başka…
Ahmet Telli