Fırtınalardan, kasırgalardan, mutluluk ile mutsuzluğun deli gibi bir hızla birbirini istediği yorucu hayatımdan bıktım artık.
Ne gam! Cennetindeymiş, ya da cehenneminde! Ben hep yeni bir şeyler istiyorum…
Şimdi ile yetinmeyi bilmiyorum.
Terlediğimde üşümek istiyorum.
Üşüdüğüm de terlemek istiyorum.
Yalnız kaldığımda biriyle birlikte olmak istiyorum.
Biriyle birlikte olduğunda yalnız kalmak istiyorum.
Yalnızlığı düşündüğümde aklıma bir inek geliyor.İnek olmayı her geçen gün daha fazla istiyorum.
Mutlu görünüyorlar, onlara imreniyorum, sakinler huzur dolular, hiçbir zaman aceleleri yok, sürekli saatlerine bakmıyorlar, akıllı telefonları yok, sinirlenmiyorlar, her şeyi yavaş yapıyorlar: yavaş yürüyorlar, yavaş yemek yiyorlar, yavaş nefes alıyorlar…