Resaa

Resaa
@Resaa
Işık insanın için'de yanmıyorsa yüzüne'de vurmaz...
"Eve kapanıp kalmakla insan değiştirmek istediği bir dünyayı değiştiremez. Ama bunu anlamam için elli yılın geçmesi gerekiyormuş."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çay "Dünya mı yıkılsın yoksa bir bardak çay mı içersin?" deseler... "Ben çayımı içtikten sonra dünyanın canı cehenneme " derdim.
Dindarlığınızı Tanrı'ya gösterin, bana insanlığınız lazım...
"Kaç yaşına gelirsem geleyim, kalbime dokunan sözlere, saçımın okşanmasına güzel bir bakışa yenik düşeceğim..."
"Neymiş efendim? Hiçbir işin sonunu getirmemişim. Siz başlamayı bile göze almadınız... "