Hayırlı Bayramlaar🌺🌸
"Şimdi kurban bayramıdır, ben de onun kurbanlığı. Bir kurbanlık, ancak bayramda kesilmek için beslenir. Ben bu canımı kurbanlığa hazırladım. Ruhumun hasrı, canımın dirilmesi için nefsimin kurban olması gerek. Hayat ancak nefsin ölümündedir. Aşıklar ruhun dirilmesini nefsin ölümünde buldular. Susuzluk hastasının ölümü sudan olacak madem, bir can korkusu ile sevgiliden kaçar mıyım artık? Irmağın gölden, ya da denizden kaçtığı nerede duyulmuş."
Od
Gönül kalemi, lütuf ve kahır parmakları arasında gâh sıkıntıya düşer gâh feraha çıkar. Ey kalem, ululuğa layıksan kimin parmakları arasındasın, bak da gör!