"Bir hayli dirençli, iyimser bir insan olduğum için, bu uzun ömrüm boyunca başıma gelen felaketlere dayanabildim ama, on beş ile yirmi beş yaşları arasında çektiklerime bir daha dayanamam gibi geliyor bana."
"Düşünüyorum da hayat 'keşke'lerle değil, 'iyi ki'lerle yaşanmalıydı belki de.
İyi ki buradaydım.
İyi ki bu insanları tanımıştım.
İyi ki bu gece, bu masa, bu nehir, bu dostluk vardı."
Sayfa 63 - KDY Yayınları, Gaye Öğretmen·Kitabı okuyor