Saliha

Saliha
@Reviha
Tam zamanlı okur, yarı zamanlı yazar
Hüseyin bir an dönüp Dedesinin abat ettiği şehre bakarken aynı sözü tekrarlayacaktı. “Avcılar rahat bıraksaydı, kartallar kendi yuvalarında ölmeyi dilemezler miydi?”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama solunan hava, yüzülen su, oturup-kalktığın insan, yürüdüğün yol seni değiştirir.
Dünyada ne adamlar var, yüzü insan, içi odun. Neyse.
Bütün dolaştığımız yerlerden hep böyle, bir gece ansızın, kimselere haber vermeden ayrılmıştık. Yine öyle olacaktı.
Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.