riyo

“Oldum olası içimde biri, bütün gücüyle, hiç kimse olmamaya çalışıyor.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sen, beni hiç̧bir zaman tanımayan; bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan öylesine geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?”
Ölmek Bir sanattır, her şey gibi. Özellikle iyi yaparım.
“içim dışım uzaklık. kimseye anı olmadan geçtim. taşı bile severdim. birisi tüy kadar dokunsaydı bana.”
“İnsanlar bazen doğuştan mahkum olurlar, saz parçası kendiliğinden kırılırdı.”