Halil Demircioğlu

Halil Demircioğlu
Kitap okumaya geç de olsa artık vakit bulabilen. Yakın tarih kitapları başta olmak üzere hemen hemen her türlü romanı okumayı seven bir kitap manyağı.
Emekli
Yüksek lisans
Ankara izmir
Ankara, 7 Ekim
144 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı

Halil Demircioğlu

, bir kitap okudu
7/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2019 5. kitabı
Ayşe Kulin
7.7/10 · 4.393 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
10/10
·639 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
Uzun bir aradan sonra okuduğum dördüncü ve son seri olan İnce Memed4 bence çok muhteşem bitti. İlk önceleri eşkiyalıktan çekilen ve deniz kenarında bir kasabaya yerleşen İnce Memed burda da yapılan haksızlıklara, hareketsizliğe dayanamıyor ve dağlara geri dönüyor. Ailesini bırakıp dağlardaki mücadelesine dönmesi, zenginden ziyade ezenden alıp ezilene vermesi ve tüm toroslarda halkın efsanesi olması İnce Memedin yaşama nedeni oluyor. Düzenin ortaya çıkardığı toprak ağalarının kontrolünde olan kolluk güçlerinin İnce Memedi yok etmek için çabaları ve bu mücadelede yöre halkının her daim İnce Memedden yana saf tutmaları hikayenin sonunuda bu bağlamda yönlediriyor. Ben çok severek okudum. Yaşar Kemal'in kendine has anlatımı beni hep etkilemiştir. Sizin de okudukça aynı hislere kapılayacağımızı umuyorum. Sen çok yaşa İnce Memed...
İnce Memed 4Yaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 202121,6bin okunma
"İnsanlığım lekeleneceğine beni öldürün. İnsanların insanlara güveni kalmayacağına, bu dünyada güvenilir bir insanın bile olmayacağına insanların inanması, insanlığın ölümü demektir. Ben buna sebep olacaksam, ölmem daha iyidir. Haydi bir şey yapın öyleyse."
Sayfa 381·Kitabı okudu
Kampanya yapan kitap sitesi
İnternet kitap sitesi düşünün. Falanca yazarın kitaplarına 4,90₺ kampanya yapıyor. Siz de sipariş veriyorsunuz. Ancak ilgili site bir haftadır siparişlerinizin bir kısmının tedarik aşamasında olduğunu belirtiliyor. Yani elinizde olmayan bir kitabı kampanya kapsamında satıyorsunuz. Ne kadar etik değil mi. Allah böyle sitelerden biz 1K üyelerini korusun...