"İnsanlığım lekeleneceğine beni öldürün. İnsanların insanlara güveni kalmayacağına, bu dünyada güvenilir bir insanın bile olmayacağına insanların inanması, insanlığın ölümü demektir. Ben buna sebep olacaksam, ölmem daha iyidir. Haydi bir şey yapın öyleyse."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnternet kitap sitesi düşünün. Falanca yazarın kitaplarına 4,90₺ kampanya yapıyor. Siz de sipariş veriyorsunuz. Ancak ilgili site bir haftadır siparişlerinizin bir kısmının tedarik aşamasında olduğunu belirtiliyor. Yani elinizde olmayan bir kitabı kampanya kapsamında satıyorsunuz. Ne kadar etik değil mi. Allah böyle sitelerden biz 1K üyelerini korusun...
Çok akıcı yazılmış iniş çıkışlarla dolu bir hayat hikayesi. Füreyanın diliyle çok başarılı bir anlatım. İçinde Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili anıların da yer alması kitabı okurken ayrı bir haz veriyor. Hayatın hiç beklenmedik anlarda sunduğu olumsuzlukların kararlılıkla nasıl karşılanabileceğine dair bir çok yaşanmış gerçeklikler. Evet hayat her şeye rağmen yaşanmalı. Ta ki o yaşama arzusu sönene kadar. O arzu ne zaman mı söner. İşte bu size bağlı. Hayat sizin...