Mektuplar adressiz sahipsiz yitip gidiyor...Kim olduğunu bilmediği birine...Sahi kendimin kim olduğunu biliyor muyum hiç...Hiç gerek oldu mu kendimi tanımaya arzularımı, korkularımı, düşüncelerimi anlamaya...Kaçtığım tek gerçek varlık yine kendi kimliğim miydi... Kim olduğumu varoluşumun suya yansımasını veya dokunuşunu görebilir miyim...Bu kadarı bile belki yol gösterir takati kalmamış ruhuma...