Rojda

Rojda
@Rojronya
•Anlamda derinlik arayışı anlamsızlığı doğurur .
Hölderlin İşte bu, dostum! Bu, bizi bütün zenginlikler içinde yoksul kılan yalnız olamamamız içi mizdeki sevginin, yaşadığımız sürece, ölüp git memesi. Ama kimse de demesin ki bizi yazgı ayırıyor! Biziz bunu yapan, biz biziz kendimizi bilinmezin gecesine; herhangi başka bir dünyanın soğuk yabancılığına, fırlatıp atmaktan haz alan - olabilseydi, güneşin alanını da terkeder, yanılgı yıldızının sınırlanının ötesine saldırırdık. Ah! insanın yabanıl yüreğine denk bir yurt yok; nasıl, güneşin ışınları yeryüzünde ilkin olgunlaştırdığı bitkileri sonradan kurutup yakarsa, insan da öldürür yüreğinde gelişen tatlı çiçekleri; neşelerini, yakınlığın ve sevginin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Albert Camus seni sevdim,ama artık yoruldum. gitmekten mutlu değilim , ama yeniden başlamak için mutlu olmak gerek.
Edebiyat
Le, ew biharekê nehat. Tebiet dîsan vejiya, dibistan ketin bêhnvedanê, lê ew nehat. Bû havin, ew disan nehat. Rojên havînê bihurîn, ew nehat... Min wê bihar û havine car bi car deftera xwe ya biçûk derxist û lê nihêrî. Defter bi tîp û xêzên min ên xeşim ve tijî bûn u di nav rupelên deftera min de wê yên tenik jî hebûn. Pürt di nav rûpelan de dixuyan. Lê, ew bi pûrtên xwe nedixuya. Bi hatina zivistanê, êdî min hêvî nema. Hêviyên min şikestin; ew ê hew bihata. Lê, di demeke kurt de hêviyên nû dewsa hêviyên kevn û şikestî girtin; hechecîk ê di bihara pêş me de bihata. Ew ê bihata û li nik min venişta.
Sayfa 37